Ann Andrist

Bye Sweden

Nu är det sista inlägget från Sverige som jag skriver, känns lite tråkigt, men det är bara början på något nytt, och det kommer bli superbra.
Det enda som är jobbigt är att säga hejdå till alla vänner och min familj. Men det känns som jag har sagt hejdå till alla som jag vill säga det till. De flesta är på skogsröjet ikväll, hoppas de har kul :). Jag har iallafall packat klart alla mina saker nu, det blev en stor resväska, en liten och 4 påsar som innehåller mat, skor och jackor m.m. Känns som jag har lite för mycket saker med mig, men det är ju mitt liv.

Idag var släkten här, det var trevligt. Min bror fyllde ju 16 år, Grattis.
Sen så umgicks jag med Becca, henne var det svårast att säga hejdå till. Becca, jag kommer sakna dig sjukt mycket så du vet! Jag hoppas att någon kommer och besöker mig i Norge iaf :). Min kära pappa ska skjutsa mig till Lisa imorgon, jag kommer sakna honom mycket.

Men nu är det dags att gå och lägga sig, ska upp tidigt och duscha och plocka med lite grejs imorgon! Ha det så bra, så hörs vi snart :)
Kram!

Pappa

Jag kommer säkert att sakna dig väldigt mycket! Tänk, vi har tillbringat 18 år i samma hus och sen flyttar du hux flux. Det känns lika märkligt den gången Linda blev utbytesstudent.

Kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress