Ann Andrist

Allsång på skansen
Jobbat idag med, känns riktigt bra, har mycket att göra hela tiden, nästan för mycket, hinner inte med allt! Imorgon är det massor också, flera stycken releaser. Och så har man ju minst 3 timmar kassatid också. Så dagarna går extremt fort. Imorgon jobbar jag 8-19.15. Roliga tider va? Haha.

Köpte en klänning idag, 100 kronor! :) Tur att man har personalrabatt. Var nere på stadsparken nyss och träffade Linda och Teo som kommit hem från Värmland nyss. Ska väl ta och åka till Norrköping snart tror jag, måste shoppa lite också! Fast jag kommer inte behöva så mycket kläder i Norge, kommer ju bara ha min arbetsuniform..

Nu ska jag fortsätta kolla på Allsång på skansen, hoppas allt är bra med er!
Natalie B

Vad jobbar du med?

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress