Ann Andrist

Fredag varje dag

En liten update om vad som hänt sen sist. Jag och Jill har fått lägenheten, vi ska skriva kontrakt på onsdag, MEN vi har ett problem vi måste hitta någon mer som ska bo med oss, annars kommer det bli sjukt dyrt.. Men det brukar lösa sig, jag får tjata lite mer på A-K ;). Jag kommer sakna Anna och Lisa sjukt mycket, men som tur är så bor vi fortfarande i samma stad och jobbar på samma flygplats så man kommer ju fortfarande ses, fast inte lika ofta :(.. Får se hur det kommer gå.

Ikväll blir det jobb med Lise :D Då blir jag glaad, hon är så snäll o glad och flink. Igår så pratade jag med Becca också, saknar henne massor. Känns som vi inte hunnit träffats tillräckligt sen hon kom hem från staterna. Och så saknar jag alla andra därhemma också, pappa, Ingalill, Lucas, Linda osv. Det är väldigt många därhemma som betyder så mycket för mig. Men jag är så glad att jag åkte hit, om jag hade vart hemma i Katrineholm hade jag vart arbetslös, mina vänner hade jobbat hela dagarna, jag hade inte haft nåt liv (inte för att Åsgreina är så mycket bättre) HAHA men jag har ett jobb och vänner här också.

Igår köpte jag Mamma Mia filmen också, 98:- bara! På Coop, Obs. som ligger precis där jag och Jill ska bo, perfekt :) Så jag och A-K satt och tittade på den igår och åt mackor med skagenröra, mums.

Nu ska jag sminka mig och hänga upp min tvätt, sen laga mat och sen åkte till jobbet :).
Just det, om ni har några möbler ni vill bli av med o sälja osv. säg till mig! Vi flyttar in i en omöblerad lägenhet, inga vitvaror eller nåt alls, men ska shoppa lite på IKEA imorgon så det blir bra :).
Ha en trevlig fredagskväll!

Linda

Ååå grattis grattis till lägenheten! Så härligt! När flyttar ni in?

Anonym

I början av december, kontrakt på onsdag, sen börjar vi väl flytta till helgen. kommer ha fullt upp på min födelsedag ;)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress