Ann Andrist

Better day
Idag har det vart en mycket bättre dag, Lisa & Anna kom hem tidigt, då åkte vi in till Jessheim där de tränade, och jag gick och träffade A-K en snabbis. Fast hon skulle till jobbet, så då gick jag och hennes kompis Jenny till en filmbutik (det enda som är öppet i Norge på en söndag) och tittade på lite filmer. Jag köpte lite lösgodis, som i Sverige hade kostat 10 kronor, men 23 där. Jag hade bara 19 kr löst, och sa det till killen i kassan, då sa han, "Ja, men då kostar det 19:-" med ett stort leende. Hur trevlig som helst, dit kommer jag gå fler gånger. Var nära på att köpa Sex and the city filmen, men väntar tills jag kommer till Sverige.
Sen gick vi hem till A-K, jag och Jenny alltså, och tittade på film, Juno, tycker om den filmen jättemycket :). Sen ringde Lisa, vi åkte hem och lagade mat. Kycklingfilé med currysås och ris. Mums. Sen har vi setat i soffan och slöat och tittat på Mean Girls, I love that movie!

Nu ska jag sova, imorgon bär det av till jobbet igen! :)
Night
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress