Ann Andrist

Stuck here
Jag är sjuk. Sitter och hostar och nyser hela tiden, hur jobbigt som helst.. Så denna lördag spenderas nog hemma i min ensamhet.. (Tur att jag är ledig hela helgen) Det är inte lika kul att bo på landet längre, inte när man har kompisar i Jessheim, och så har jag ingen bil... Jag vet inte vad jag ska göra här hela dagarna, jag blir galen. A-K ville att jag skulle med till Oslo idag, jag skulle hängt med om jag kunnat ta mig in till Jessheim, men det går visst inte så många bussar från Åsgreina idag.. Så nu vet jag inte vad jag ska göra. This sucks.

Ne, nu är jag bara sur och sjuk, ska kolla på någon film nu för att fördriva tiden. Hoppas ni får en roligare lördag..
Ingalill, pentti,caroly, seija,raija,pär, jukka.lucas,amanda, med flera

Här sitter vi i storstadsmetropolen Flen och äter ost,druvor keks och drickér massor med vin och chips och after eight och planerar semester.

från oss alla till dig Ann ensam i Åsgreina

sofia

lördagen suger

sanna

nej. söndag suger mer

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress