Ann Andrist

Long time, no see
Hey, nu har jag inte skrivit här på ett tag, men det beror på att jag har jobbat hela veckan.. Jag kommer jobba 10 dagar i sträck, sen har jag ledigt en dag! Fast jag är ledig hela nästa helg, likaså Lisa, så vi tänkte åka in till Oslo en sväng och kolla runt lite :). Och så ska vi hämta våra biljetter, för man kunde visst bara hämta dem där, dåligt.

Helgen består av jobb, på tisdag ska vi inventera i kiosken också, så jag börjar 22 och arbetar till 03. Jag vill veta vad alla gör hemma! Just det, grattis Paulina till körkortet :) Världens bästa känsla när man klarat uppkörningen!! Och grattis Linda till jobbet.

Nu ska vi laga mat, ikväll ska vi ha det mysigt och laga tacos och kanske dricker lite vin till. Börjar sent imorgon, hehe! Snart kommer vi hem också. Hade!
Paulina

Tack Ann :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress