Ann Andrist

Grillfest
Ojoj vilken kväll det blev igår! Hade riktigt kul. Vi började grilla vid 7 eller nåt, vi gjorde grillspett med min karré med massa gott, och mina goda såser haha. Sen började det droppa in lite folk, A-K & Malin, sen kom det fler och fler. Sen blev vi hur många som helst, fast alla grillade inte. Men ja, det hände lite saker, jag hade sönder en pall, ett glas. Fast det blev inga skandaler som det brukar bli... :P Fast min kamera är borta nu, men jag får leta lite senare, annars är den stulen. Hur fan kan man göra så undrar jag. Isånafall skulle det vara andra gången en kamera blir stulen i mitt eget hem... Och den där kameran är hur bra som helst, fick den av pappa på studenten!! Åh vad sur jag är just nu...

Idag har jag jobbar ialalfall, började halv 9 imorse, så jag cyklade till jobbet idag! Det dröjde 30 minuter, så kom jag fram svettig och härlig, alla varor och tidningar och frukt och sånt hade kommit så det var bara att börja plocka upp allt. Det brukar vara lugnt på söndagmorgonar, men bara för att jag för en gångs skull öppnar på en söndag så kommer det massa folk!! Typiskt. Så jag hann inte med att göra det jag ville, men det fixar Jill o Ak :)

Nu har jag diskat all disk vi använde igår, helt sjukt mycket, kunde inte äta frukost imorse för de fanns inget att äta på.. :P Så tänkte jag att Jill o Marcus kanske hade diskat när jag kom hem idag, men nej så var inte läget.. Så det var bara att ställa sig o diska.. Skönt nu när det är klart :) Har dammsugit också.

Åh vad jag älskar min nya säng, så stor och skön! :)
Just det, idag har jag börjat med Detoxen också. Så nu ska jag äta nyttigt och inte dricka alkohol! på 20 dagar. det kommer jag klara. när jag har bestämt mig för nåt så går det.
men nu ska jag äta mat för jag har inte ätit på hela dagen så är rätt så hungrig idag, efter mina härliga cykelturer :). hade så bra!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress