Ann Andrist

Älskar vädret
Har jobbat idag igen, nu är det bara Marcus och jag hemma. Gött mos =) Imorse åkte Kajsa med mig till jobbet, och min bil satt fast igen, 2 dagar på rad nu.. De kan verkligen inte ploga här i Norge.. Snökaos. Så jag har fått be om hjälp 2 dagar på rad nu klockan 6 på morgonen, lite pinsamt.. Haha.

Det är helt underbart väder här idag och jag är så glad :D Drack någon energidryck förut så blev lite pigg :P Men blev jättetrött nu istället.
Hur är det med er hemma i familjen, är ni på bättringsvägen nu? Hoppas det! Just det, igår kollade vi på skärgårdsdoktorn :D Så himla längesen, och så bra det är! Jag hann kolla på ett avsnitt sen somnade jag... Haha.

Nu ska jag nog städa lite sen ska jag ut och gå! hade

Linda

Låter som du har det väldigt bra! Pappa är på jobbet nu och Inga-Lill säger att hon mår bra. Jag gick till praktiken idag men gick hem lika fort..orkar knappt stå upp. Men snart är jag back on track igen! Hoppas du får en bra helg!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress