Ann Andrist

Solen skiner..
..himlen är blå, oh vad det är skönt att leva då :D Idag är det lika fint väder som de flesta andra dagarna, och det bästa med denna dagen är att jag är leedig! Ledig hela långa helgen. Den ska spenderas med annakarin som jag inte har träffat på hela veckan, eller korta stunder på gardermoen men inte som vanligt. då mår jag inte bra ska jag säga er :P. vad skulle jag göra om hon åkte hem?

Idag åker Marcus hem till Sverige, så jag får hela mitt rum för mig själv! :D Det kommer bli göy. Jag ska städa hela huset idag, dammsuga osv. Det blir så skitigt när man bor så många. Stackars pappa och Inga-Lill, måste ha blivit lite att städa när alla bodde hemma. :P

Nu måste jag ställa mig i duschen, sen är det dags för städning!
hade
Ingalill

Ni verkar ha lika fint väder som vi. Nu har Jukka åkt, snyft.....

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress