Ann Andrist

Saknad
Åh vad jag saknar er därhemma just nu! Lucas, pappa, Becca, Linda, Matilda, Sofia, mormor alla som står mig nära. Vissa dagar skulle det vara så skönt att vara hemma med er, strunta i allt här och bara åka hem. Men det går ikke, jag har ett liv här nu.. Lägenhet, jobb, vänner, träning m.m fast det känns ändå inte som man har ett riktigt liv som man har hemma. Men jag trivs ju här i Jessheim, i lägenheten med Jill :)

Snart ska jag till jobbet, jobbar till 10 ikväll, sen ska jag hem och då är det på med partykläderna och hem till A-K tror jag. Tur att jag har min trogna koskenkorva på diskbänken som står och väntar ;) Koskenkorva peach har jag just nu, som jag har köpt alldeles själv haha.
Nu åkte Jill precis hem till Sverige, så jag är ensam i lägenheten hela helgen, jag ska sova i hennes säng och det ska bli underbart :D Hon är så snäll som lånar ut den till mig, :).

Imorse var jag på Coop och handlade, helt utan smink haha. jag känner mig så ful då, men det är ingen som jag känner som är uppe så tidigt och handlar, så det är skönt :P.
Jag har städat hela lägenheten så nu skiner den som den aldrig gjort förr, haha. Jag längtar tills nästa helg när vi blir fler här!

Nu ska jag sminka mig, hoppas ni har de bra därhemma! Saknar er massor! Puss & Kram
Ingalill

Vi har det bra, men lite tomt och ensamt känns det här, speciellt efter dig som ju alltid fanns här mest på övervåningen hos oss och Lucas.

Vi hoppas kunna ta oss till Jessheim längre fram i vår..........

Lucas säger: Hej Ann, jag har fått en Juniortidning med tuffa bilar i.

Pappa

Saknar dig också. Jag är så nöjd att du trivs därborta. Det är det viktigaste.

Vi tänker ju komma dit på besök. När skulle det passa dig? Du får gärna ange vilka veckoslut som är okej.

Kram

Pappa

Madde

Åh ann da! fy altså, skjønner at du savner hjemme så fælt! Jeg hadde ikke klart det tror jeg :P Men håper vi sees på jobb igjen snart <3 savner å jobbe på point innland :(



Puss!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress