Ann Andrist

alla dagar ser likadana ut
Mina dagar ser verkligen likadana ut. I veckorna så går jag upp, går till gymmet, går hem och äter mat sen åker jag till jobbet. Efter jobbet (om det inte är för sent) så hittar man på något med vännerna, grillar eller nåt mysigt, sitta vid gastro är riktigt mysigt så det får de bli mer av. Men så ser det ut, mina underbara dagar. och mat är jag inte så sugen på heller, lever på mackor nu för orkar inte handla och ställa mig och laga.. + att jag äter ändå på Gardermoen.
Idag när jag gick till gymmet vid 11 så höll jag på att dö av svett, innan jag kom dit. så jag satte mig på en cykel och var redan genomsvett! :P kul. idag är det inte alls lika fint väder, solen syns bakom molnen men det är ändå LIKA varmt, säkert 30+. och igår när jag jobbade med Vibekke så stod båda två och höll på att svimma av kvalmhet :P.. dricker iallafall hur mycket vatten som helst, det är ju bra..

Vi var ju ute i lördags, satt i parken här vid såvegen och drack lite och pratade, sen gick vi till gastro och dansade!! hur kul som helst, ojoj. det är så himla skönt på kvällarna, ljust och varmt.
nu måste jag gå och duscha, har ätit upp min frukost, mackor med juice.. sen blir det något gott på jobbet jag jobbar ju med AK :D <3 min käraste. haha och så har kari-mette o dom kommit hem från borlänge, så hon ska åka med mig till jobbet idag, ska bli spännande att höra om deras bravader.. hehe..
snart har jag semester!

ha en fin dag =)











Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress