Ann Andrist

fun at o'learys
Inatt sov jag hos Ak, och så har vi solat idag och ätit spagetti med köttfärsås till frukost :) Igår kväll efter jag hade stängt så var det lite kul på O'learys haha, tur att det var efter arbetstid :P..

Fick jävla elräkning nyss på 4400 kronor och det är ju jag som ska betala den.. har inte fått pegnar från förra elräkningen heller, och så har jag ju internet också, som ligger på 1400 kronor just nu som jag ska ha betalt för... vi måste prata om det här men vi är ju aldrig lediga samtidigt!! det är ju mycket pengar det handlar om.

nu ska jag laga mat, sen dusch och jobb! jobbar med Ak ikväll. slipper sova själv inatt iallafall =) kosligt ;)
hoppas ni har det bra, solen lyser tyvärr inte här idag :( då blir man inte alls på lika bra humör som vanligt, men men! snart kommer våren och sommaren på riktigt!
haade.
Anonym

men jag kommer ju snart :) då får du ta och cheera up lite ;) på lördag! ska bli skitkul :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress