Ann Andrist

off to sweden
nu åker jag ivæg till sverige - charlottenberg med Anna. vi ska tillbringa helgen dær i hennes sommarstuga och det kommer bli hur mysigt som helst. kommer nog hem på søndag kvæll igen skulle jag tro.
det har inte hænt så mycket nytt, vihar vart utan internet i två veckor nu och jag undrar om man kan begæra avdrag før det på hyran før det ær ju vår ægare som inte har betalt rækningen..

på søndag kommer erik hem också och jag længtar.. :-)
på lørdag ær det fest i jessheim och jag missar den.. konstigt men ændå skønt :P behøver lite miljøombyte faktiskt. på lørdag ska jag och anna in till charlottenberg iallafall och shoppa tror jag :D mysigt.

men nu ær elin klar och vi ska hem, jag ska sæga hejdå till henne før hon flyttar hem till sverige idag  :-(blææ jag kommer saknahenne s¨mycket!! men vi hørs hadehade
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress