Ann Andrist

united
Här var det ett tag sen man skrev.. Sitter hemma hos Ak nu för vi har inte fått internet ÄN. vi skulle fått de den här veckan sa dom men nej det hade blivit nåt missförstånd på mäklarnas sida.... imorgon är det 3 veckor utan internet. och vi ska betala hyran nu och elräkningen... får väl gå till min kära ak och sitta här och betala :P

vad har hänt mer då? erik har kommit hem från afrika, det är skönt. och sen har jag umgåtts med ak. jobbar och står i som vanligt, var ju i charlottenberg och det var mysigt. :D

ikväll ska vi gå på storsentret och så blir det fotboll på hydranten, united spelar så det blir väl att gå dit o sitta o prata och dricka en öl :) imorgon blir det jobb tidigt. på lördag ska vi spela brännboll o grilla, mysigt :D. men nu ska vi dra oss. jag kommer till sverige nästa fredag hem till kholm och vidare till norrköping på lördag! ska umgås med lucas på fredag tror jag, saknar honom massa!

haa de! :)
Sarah-Daniella

DU SKA FAN I MIG UMGÅS MED MIG!"

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress