Ann Andrist

hemma!
Åh vad jag älskar min säng här! Sover hur bra som helst, kanske för att det är så skönt att vara hemma också.. =) skulle gått ut och gått imorse men det var så kallt.. Får ta det imorgon ist! saknar gymmet. Nu skaj ag upp och duscha, sen blir det frukost och sen väcka Pär. Vi ska hämta Lucas på fritids och sen bär det av till mormor! Som då har insisterat på att laga mat till oss.. får väl se vad de blir för gott..

var och upptäckte nya kholm igår, haha. Var inne på H&M, nybyggda Lindex och Ur&Penn. Väldigt snyggt har de blivit! Ett riktigt lyft här hemma :)
Jag saknar inte Norge just nu, älskar att vara hemma! Pappa som lagar god mat, svensk tv, mina älskade vänner här hemma, fast jag älskar ju dom i norge också .. :)

igår slog jag in julklappar (i oktober?!) första gången, men det känns hur skönt som helst!! har lite grejor kvar, smågrejor till olika personer. men sen är jag klar. + att det är 3 som fyller år snart också! Ullared var väldigt bra att åka till, STORT och MASSA folk. fsat vi behövde inte köa iaf!! :)

nu blir de duschen, ha en fin dag. ring på mitt svenska nummer om de är nåt !! hhaaade
(jag kom på mig sj att jag översätter vissa saker till norska från svenska när alla pratar, jobbigt!!)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress