Ann Andrist

ledig!!
Idag är jag leeedig!! Underbart. Har inte ens kommit upp från sängen, ligger här med datorn i knäet och lyssnar på musik, skönt! Gymmet får bli senare med Annakarin.

Idag ska jag nog inte göra ett skit, städa lite kanske, laga någon god mat, kollar på massa recept på internet efter inspiration, det finns ju endel. Någon som har något förslag? Pappa eller Ingalill kan ju gärna få komma med lite recept :P.
Ska betala pappa idag för bilen också, har ju inte gjort det, men har inte haft Iban/bic nummer men fick mejl från banken nu så nu är det fixat :) ska ringa till Becca idag också, har ett par missade samtal där men jobbar ju alltid så kan aldrig svara!! blä. men nu ska jag njuta av min lediga dag!!

Linda

Om du litar på din fantastiska kock till syster (hehe) också så kommer jag gärna med lite förslag :) Korv och potatissoppa (á la mummo), kyckling med fetaost och soltorkade tomater i ugn, fläskfilé inlindad i bacon, lax och potatis, raggmunk, korvstroganoff, kasslergryta, mm.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress