Ann Andrist

vaken tidigt, yey
good morgon! ny dag nya möjligheter (på jobbet) där jag ska spendera min dag. just nu är det bara jag som är vaken och det är trååkigt! har ätit frukost, sminkat mig, kollat på webtv.. ibland är de inte bra att vakna tidigt!
börjar jobba kl 2, ska hinna laga mat innan dess. blir nog spagetti o köttfärsås idag.
funderar på att ta en tur på sentret nu, kolla in utbudet. jag jhar väldigt lite pengar just nu, missade några dagar och jag har nästan inte jobbat nåt denna månad! men sånt är livet får leva på en skitlön :P får se hur mycket de blir.

i helgen jobbar jag, men det är ju valborg!! så blir nog utgång. norskarna firar inte det men tur att d flesta är svenskar :P jag skulle velat fira det hemma, gå ner till djulö o kolla på brasan. men nu blrde här. några kompisar ska ha grillfest ikväll, kanske åker dit och kollar =) imorgon blir de party iaf, slutar vid 8 så d är bara hem o duscha :P

nej nu går jag till sentret, hoppas ni får en fin (o)solig dag!! kram
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress