Ann Andrist

love sundays
ligger i soffan och kollar på svensk tv just nu, riktigt skönt. tvättar kläder och ska väl städa lite snart, har haft ont i magen i flera dagar nu, det har krampat och jag har inte kunna äta ordentligt :S känns lite bättre idag, ska göra lax snart så blir de matlåda imorgon :)

idag ska de på jobbet räkna varor, stackarná. vi har ju inte lite varor den här gången heller... gött att ligga hemma i soffan då :P
färgade håret igår hos ak, helt själv (nästan) och det blev vinrött eller nåt, skulle bli mahogny eller nåt sånt. men men det duger ett tag iaf . :P Skulle behöva klippa min lugg snart igen, växer ju som ogräs!

jag har väldigt svåt att bestämma hur jag ska göra, om jag ska försöka göra högskoleprovet men det är ju väldigt svårt och jag komer ju inte ihåg nästan nåning från skolan är inte så allmänbildad. :P

jag vill handla mat men inget är ju öppet här idag!! så dåligt. väldigt tomt i kylen är det nu..
nej n måste jag börja med maten, hade hade :)


igår flyttade malin hem, kommer sakna dig massor <3 :(
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress