Ann Andrist

heeejsan!
heeejsan. hoppas allt är bra! här är de blött kallt och regnigt. det här är den regnigaste sommaren jag har vart med om på länge! det har inte vart mkt sol alls.. men det gör inte så mkt när man bara jobbar hela tiden.
nästa vecka har jag semester!! herregud så skönt. ramona o jag kollar på utomlandsresa, får se vart de bär av. jag har ju dock bara en veckas semester.. men bara man kommer bort härifrån. sen flyttar jag hem snart.

ja är så trött idag! var uppe halv 4 imorse, imorn ska ja upp halv 3.. så dags att sova snart tror jag, klockan är halv 7, kul haha. gjorde korvstroganoff nyss, gött mos :D

nu ska ja kolla på mammas pojkar elr va de heter hehe, inte så bra men de är så mysigt att sitta i soffan o njuta av ensamheten =) synne kommer om 8 dagar, sen flyttar andreas in hit. så vi lbir 3 tills jag flyttar.

förresten jag har ju en 1.20 säng här som jag ska sälja, nån som är sugen, bara säg till, använd i tre månader kanske!

nej men ha en fin kväll, :)
Fredrik

"det här är den regnigaste sommaren jag har vart med om på länge!"



Skämtar du eller? :P Här i Katrineholm har det typ regnat 5 dagar sammanlagt på 7 veckor, hur sjukt varmt som helst har det varit :P



När flyttar du hem? :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress