Ann Andrist

mycket bloggande..
haallu. sitter i soffan och slutade jobbet för 2 timmar sen, råkade somna till en halvtimme kanske, men nu sitter jsag här och försöker vakna. det tar på krafterna att bara sova ca 4 timmar per natt, undrar när jag ska få sova ut? jo när jag är hemma, för nu jobbar jag tidigt tills jag åker på tirsdag! imorgon ska jag jobba på innland igen och rulla pölser, får se hur de går har ju aldrig gjort de förut haha. och på söndag blir de tidigt, så ingen utgång den här helgen heller, fast jag är jäkligt sugen!! får vänta tills ja kommer hem, är de fest då elr?! :D

ikv blir de myskväll med cassie, malin och ak ska bli så kul :D gamla gänget!!<3
nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig iordning, ingen träning idag orkar inte de! imorgon kommer becca till jessheim och lämnar sina väskor innan hon flyttar hem :) hadehade pusss
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress