Ann Andrist

Solsol!
Good morgon! Vaknar till sol men det är så kallt ute, det är inge kul att gå ut då, men jag ska nog ta mig till gymmet senare.. Ska bara äta frukost. JAg harju ingen musik bara för jag smartot har glömt min mp3 sladd hemma i Sverige :( och jag har inga batterier kvar! typiskt.

Färgade håret igår med Malin, jag färgade hennes utväxt och hon hela håret på mig, blev nöjd. Har lite fläckar i pannan bara :P Men det löser sig ;) Försvinner väl snart hehe.

Imorgon är de lördag, börjar kl 4 då, (för 3e gången den här veckan!) skönt att jobba sent idag, behövde sova. Sen börjar jag 11 på söndag. Så är de ju eurovision på lördag men vet inte om jag har lust att kolla för sverige är ju inte ens med!!! dåligt.. har nog aldrig hänt förut känns d som :P men får väl hejja på norge i värsta fall ;)

nej nu är jag hungrig, mat sen gym! hade hade :) saknar er hemma!
Sanna

Hallå skicka bilderna från förra helgen :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress