Ann Andrist

halloween, hmm
ååh idag mår jag inte så bra :( men man mår som man förtjänar, jag kom hem klockan 6 imorse efter att vi suttit och väntat på taxi i en timme!! gårdagskvällen var kul,vår första fest var huuur dålig som helst, folk var så pårökta och bara stod och hängde, ingen musik, ingenting hände och det var såå mycket folk överallt, stod i hela trädgården, inomhus i alla rum, de hade hängt plast över alla möbler och ja, så vi kunde inte sitta ner heller, så vi gick in på toa sen gick vi vidare.. jag och Anne tog bussen, till U-district och där träffade vi Josefine och lite andra svenska tjejer, vi träffade några killar som vi gick till en fest med, hehe. Behöver visst bara säga att man är från Sverige här :P Tyskland är väldigt populärt har jag märkt, tyskar överallt och så hade de en stor tysk flagga när vi kom dit..

Nu ska jag ner på stan med Sandra och KRistina och äta på cheesecake factory, oh jag har hört att deras mat är underbar, att man inte orkar äta cheesecaken efteråt :P men jag kan nog alltid trycka i mig ;) ikväll blir dte trick or treat och sen kommer lite vänner av familjen hit!

nu ska jag ut i solen och sätta mig på bussen med min ipod! hade fint
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress