Ann Andrist

Happy halloween
Åh vad det är skönt att vara au pair hehe.Idag är det lördag, stackars mig som måste jobba :P fast dagen har gått fort kl är redan halv 2! Så jag har bara 1½ timme kvar tills jag slutar, då ska jag börja göra mig iordning för halloween fest, det ska bli såååå kul!! kommer hur mycket folk som helst, nere i capitol hill, downtown.. kommer va band där och grejor! ska dit med alla mina svenska vänner tror jag. och min granne Anne, hehe. Vad gör ni en sån här lördagkväll hemma i Sverige, jag vet att det är fest på Såvegen 19 i Norge iaf, synd att jag inte kunde va där hade vart hur kul som helst!

Jag sitter i köket och har precis läst lite ur min bok, sitter och äter lunch, bagel med cream cheese (philadelphiaost) det är verkligen himmelskt gott ;) kommer aldrig kunna lämna det :P båda barnen sover, båda föräldrarna är ute på sina uppdrag och grejor så jag håller tummarna för att barnen sover länge hehe.

Igår var jag och Sandra ute & letade kostymer i 4(!!!) timmar men hittade inget, det är skitsvårt. Jag har ju en kostym typ, men vet inte riktigt om jag vill va den ;P sista nödlösningen.. sen måste jag ha alkohol ja... som folk måste köpa ut eftersom jag fyller år om en månad!! drygt ..som att vänta när man skulle fylla 18.

Åh igår hände en jättecool grej!! min lilla bäbis här låg på ryggen och sen rullade hon över på mage, och jag såg det (typ iaf, stod med ryggen till men sen hör jag eheh) så låg hon på mage! woho!

ja, eftersom det är halloween så får man ju äta godis tycker jag, så det ska jag göra nu ;) hejdå, happy halloween familj o vänner hemma :D
Pappa

Igår var vi på Safiren på en riktig nostagitripp. Gamla katrineholmsband från 1980-talet spelade låtar. Allt avslutades med Diamond dogs, Karin Wistrand och Sator. Idag ska I-L och jag på Safiren igen, litterär afton stundar.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress