Ann Andrist

Fin sommarhelg
OJ vilken bra helg. slutade 12 i fredags, åkte till stranden, sen åkte och köpa sprit och mat.  sen hem och börja dricka. och ja, allt jag säger om den är kvällen är att det är nog den bästa kirklandfest jag vart på ;) jävlarihavet vad kul jag hade. iaf den delen jag kommer ihåg.

ehm, lördagen så vaknade jag med världens huvudvärk. åkte och hämtade Rebecka och hennes kompis Jasmine som kom från Miami. vi åkte till stranden och låg där ett tag. sen åkte vi hem hit, åt indiskt och kollade på film. skön avslappnande kväll.

söndagen så gjorde jag och kakan en stooor frukost och avnjöt den. vi bokade keshabiljetter, september 10!! sen åkte vi till en park och låg där och njöt. underbart med sommar! sen hem, bytte om och åkte DT och träffade en söt ny dansk tjej som bor på Queen Anne också :) och nu sitter jag här, och taggar för en ny arbetsvecka. men det bästa med denna vecka är att när den slutar så åker jag till NEW YOOOOORK!!! AAAH vad jag längtar, galet. hoppas allt kommer va som vanligt efter orkanen Irene..

Nu är jag trött och packar ihop och säger tack för mej leverpastej, HOJ!


magnuson park


jag och adam


haha jävlar i havet fulla o gla'a
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress