Ann Andrist

Sandra, grattis!!
Aah jag hatar att vara sjuk! Näsan rinner konstant, så nu är jag helt röd runt näsan och har ont för jag snyter mig hela tiden, skitsnyggt, verkligen!
Idag har vart en riktigt bra dag! Träffade Sandra imorse, som idag fyller 22 år, grattis!! Ska dit ikväll och fira :) VI gick till storytime där Johanna var redan med sitt lilla värdbarn. VI satt och och lekte ganska länge, drack kaffe från starbucks, livet e bra gött ibland ;) sen gick vi hem och Abby somnade direkt, matade Chloe och sen la jag henne. Kunde tom ta en promenad med hunden idag för min värdpappa var sjuk, så då passade jag på med de under napen. Solen sken och det var 12 grader idag tror jag, underbart! Men sen när jag kom hem var jag helt slut för jag mår inte sååå himla bra :P ska alltid överanstränga mig. Imorgon struntar jag kanske i klassen.. Vill må bra på Hawaii! Nu är det en arbetsdag kvar :):)

Nu ska jag nog vila lite, imorgon blir det packa för hela slanten, tidigt fredag åker vi till flygplatsen!! AAAAAAH :D


Sandra -
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress