Ann Andrist

Sjuk, igen?!
Just nu sitter jag i soffan och är förkyld, IGEN! Hur kan de hända jag var ju sjuk förra veckan!! Går ju fortfarande på penicillin men har bara idag och imorgon kvar. Jaja, bara jag blir frisk tills på fredag när vi åker.

Idag har jag lämnat Abby på skolan, sen åkte jag och Chloe hem och Rebecka kom ver med sin lilla kille, elr han är 2.5 år så inte så liten! Han lekte sällt, vi åt lunch tillsammans och sen åkte de hem. Jag har precis ätit lite tårtrester, fasen jag som ska skärpa miiig!! Det går inte när det står goda saker framme, därför kastar vi ganska mycket som är gott :P BRA.
Har class ikväll med Anne, den slutar hal 8, sen ska jag skynda hem och så börjar OTH ikväll och efter det är de Hellcats! så två bra program efter varfandra. Igår var det GG Gossip Girl premiär också, och på torsdag är det greys, herregud vad upptagen jag kommer vara!!

Nu ska jag nog städa upp lite här, ska downtown och hämta upp Diana och Abby snart, sen slutar jag! Haaade :D
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress