Ann Andrist

tjabbatjenahalla
Saa idag ar det tip fredag for mig! Imorgon aker vi till Vegas i fyra dagar, alltsa herregud vad det ska bli helot underbart... Jag saknar varmen sa mycket, visst ar det vissa dagar har cch dar som vi har de varmt men into direct varje dag som det ar dar. visst kommer vi avlida lite men det ar de vart, 40 grader o sol kommer jag ine klaga pa! Sa ikvall ska jag pack a nar jag slutat, vilket jag gor sent idag, men pack a och stada undan. sen kommer rebecka over och vi ska bestamma lite vad vi ska gora och nar. jag ar helt slut dessa dagar, tur att ungarna vilar iaf sa jag ocksa far gora det for just nu linger jag och dor lite i soffan, har précis vikt mass a tvatt sa jag har de gjort innan jag aker. ursakta detta inlagg men jag skiver into fran min dater sa de blur lite osammanhangande och eftersom jag ar sa slo sa orkar jag into ga tillbaka o andra :) HADE pa bade
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress