Ann Andrist

Dags att reda ut känslorna
Okej, nu är jag redo att skriva här, allt känns så bra nu.
Jag har gjort mitt beslut att förlänga, jag stannar i USA i 6 månader extra och detta är det bästa beslut jag tagit på länge. Efter att min hjärna gått på högvarv i en vecka med min familj här, så blev det tillslut dags att berätta. Jag skjutsade hem min familj på morgonen, åkte hem och sov och sen upp & jobba på morgonen och ja då brast det. Jag grät och ja allt kom på en gång. Men det är helt underbart att ha berättat det nu, inget mer magont eller tänkande, nu är det bara att vara och njuta av tiden här, jag har 9 månader kvar så nu kan jag säga att jag har gjort halva tiden här!

Men ja nu får alla som är villiga komma och hälsa på mig! ;) Ni är så välkomna, speciellt Linda och Anna-karin som jag skulle haft min resemånad med, som sket sig :P
Just nu hänger jag med Chloe som går runt och skrattar oh är lycklig, stackarn fick tre sprutor idag och självklart grät hon ju, lilla gumman.
Dags att göra klart tvätten, men nu vet ni hur det står till och jag är lycklig :D

Hajhaj
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress