Ann Andrist

glad, gladare, gladast
AAAAH vad jag är lycklig idag :D En riktig superdag har de vart! Började 8 imorse, gav tjejerna ett bad, sen skulle Chloe sova, och jag och Abby gick till Green lake och vi drack kaffe och åt bananabread, sen gick vi vidare till parken där vi lekte tillsammans, som är svårt att göra annars när jag har Chloe också, men idag va de bara vi två, och de tror jag hon uppskattade :) Sen gick vi till storytime efter det och vi låg på golvet och lyssnade på böcker, jättemysigt :) Sen gick vi hem igen, (i regnet, välkommen tillbaka) och jag och Rebecka åkte till Seatac och hämtade johanna som varit i MIAMI!! BRUN kan jag beskriva henne, fifan :P Men jag jobbar på det, haha.

Så, nu sitter jag i mitt hus, ett tyst hus för hela min värdfamilj har åkt iväg till en stuga över helgen! Helt underbart ska ajg säga, så ikväll ska vi äta middag här :) vi ska äta lax, Diana sa att den var svingod, så det hoppas jag att den är :P dyr va den iaf, heh. Var och gjorde manikyr och pedikyr förut också, så nu är jag redo för LA imorgon!! Ska klippa mig på förmiddagen också, har några ta-hand-om-migsjälv dagar.bästa av allt är att städerskan kommer imorgon och städar hela huset :)

Ja, just idag känner jag mig lite extra lycklig! Min familjkommer ju om mindre tre veckor, vilket betyder att jag åker till San Francisco igen, åh vad jag älskar den staden :)  nej nu ska jag faktiskt packa ihop här och åka och hämta emilie, för vi har class idag! men ska inte stanna på hela, vi måste hem och förbereda maten :)

haaade!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress