Ann Andrist

skitbra torsdag :)
Ah, sitter hemma i ett rent hus med nästan all ren tvätt vikt, har bara en maskin kvar, solen skiner och jag slutar tidigt idag! Så himla underbar dag. Åkte och lämnade Abby vid 9 imorse, för de skulle på en skolutflykt till biblioteket, så det var skönt. Åkte direkt till Karin och så hängde vi där en stund, drack kaffe och sen gick vi en promenad. Vi gick runt i Ballard, market street, gick till den nordiska butiken och kollade på alla svenska grejor. Har aldrig varit såhär svensk som jag är nu, haha lite kul. Pratade minnen och de va mysigt. Gick vidare i solen, kollade på alla fina träd som ändrar färg nu, orange, grön, gul, röd så himlans fint.

Sen åkte vi hem vid 12, åt lunch, och nu ligger Chloe nere för sin nap. Och jag viker tvätt, kul torsdag :P men jag känner mig riktigt glad idag :) igår va en mindre bra dag, därför känns de nog extra bra idag ;) och ikväll ska vi upp och kolla på kostymer, halloweenkostymer. måste komma på nåt, vi har två dagar på oss.. heh. sen ska vi ha ett smyckesparty här ikväll!

OCH imorgon är det fredag redan, herregud vad tiden gick fort denna vecka!
Jag älskar att bara hänga med Chloe, annars håller hon på och bråkar med Abby så. Idag är hon så glad när hon får all uppmärksamhet :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress