Ann Andrist

Bloggapp!

Hej hå. Idag är det torsdag och denna vecka har faktiskt gått väldigt fort. Trodde jag inte men det är ju bara positivt ;) så igår gick vi på en liten hike. Jag, Diana, tjejerna och deras kompis och hennes barn. Det var trevligt barnen var snälla och glada. Så den dagen gick fort.

På kvällen åkte jag och Rebecka till barnes&nobles för att leta efter en bok till klassen men den är visst slut överallt, vilket suger :p så får nog beställa den från amazon. Så får gå till klassen ikväll utan bok igen heh.
Efter det gick vi till den tyska baren igen, drack öl (såklart lite för fort och för många för att va en onsdag) men de va kul. Kastade pil, spillde ut alex öl osv ;)

Men iaf just n sitter jag på barnes&nobles i uvillage framför en brasa och skriver på min älskade bloggapp :) har lämnat abby på skolan och chloe är med Diana hos läkaren :) så jag har lite tid att slappa. Sen tänkte ja bara skriva att trafiken i Seattle just nu är helt sjuk!!! Har nog aldrig sett den såhär illa. Fattar inte vad som pågår :p

Men ikväll har jag klass iallafall, utan bok heh. Och efter det ska vi nog på karaoke, får se. Imorgon är det FREDAG!!!!! ah. Och fest :)
Ciao

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress