Ann Andrist

vill aka nuuu
Onsdag idag, och imorgon ar det ''fredag'' for det ar min sista jobbdag, eftersom vi aker till san francisco pa kvallen, och sen aker vi bil hela natten, tills vi kommer till indio, coachella! aaaah. jag har inte langtat sahar mycket pa lange. (forutom nar emilie kom hit)
det ar sa sjukt manga bra band sa jag har gatt och lyssnat hela eftermiddagen och hittar ny musik hela tiden. men grejen med konserter ar val att hora nya latar och nya artister. :) det kommer va ca 40 grader pa dagen och 20 pa kvallen, sa antagligen kommer vi smalta :P tank allt folk och sta och trangas dar. kommer bli kul :P
sa ikvall kommer karin hit och ska packa, vi tar med min lilla vaska bara. shorts och linnen ar allt som behovs :) harligt med sooool och bra musik och ol. kommer dock inte kunna anvanda mobilen sa mkt for vi har ingen laddare elr uttag. men jag klarar mig nog gansak bra, masta komma ihag att ladda min lilla party kamera!
nu ska jag packa lite, sen vaknar chloe da tar vi nog en promenad till bibblan!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress