Ann Andrist

snart slutjobbat för denn gång
Tisdag idag,jag tog ledigt från mitt morgonpass för jag kände att jag inte orkar jobba dubbelt mer. Jag är helt slut i kropp och själ så jag får väl ta och lyssna på min kropp. blev erbjuden dubbelt imorn med, men sa nej :P pengar är inte allt. ska träffa en vän imorgon kväll också som jag inte sett på 2 år, ska bli riktigt kul!!
 
sen är det bara torsdag och fredag kvar, på upper crust.. fredag åker jag och pär till karlstad, han åker vidare till kholm och jag stannar över natten där för jag kommer vara helt slut på kvällen! åker till karin på lördagen, sen kommer hon med mig till kholm på söndagen. då har jg min vecka att fixa alla olika saker jag måste göra innan london kommande fredag.
börjar närma sig nu, ska bli riktigt roligt!!!! hoppas vi fårjobb :)
 
nu ska ja laga lunch och göra mig iordning för jobb, idag är jag rydd! yay..
 
haaaaade
Pappa

Inte dåligt vad du ligger i. På lördag bjuder mummo och farfar på mat hemma hos dem. Då kommer du att missa det. Synd.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress