Ann Andrist

Freeeedag
Fredag! Ah vad jag älskar att skriva det :D Har haft en superbra men konstig morgon, Chloe vaknade när jag vaknade, så vi satt och åt frukost och hade det mysigt, sen klädde jag på henne och jag fixde i tjejernas rum och sorterade gamla kläder som har blivit för små osv. Sen gick vi ner och lekte och jag tvättade. Sen helt plötsligt blev klockan 11 och Abby var fortfarande inte vaken. Hon har haft feber i några dagar nu så det är väl inte så konstigt kanske. Men då kom hon upp och jag gav henne frukost. Nu är klockan 12 och Chloe sitter och äter lunch. Så denna morgon har det inte hänt något speciellt. Får se om vi hittar på något i eftermiddag efter nap.

Ikväll var tanken att vi skulle gå ut, men karin är visst sjuk så vi får se! Hanna är iallafall alltid på :)

Jag har spelat väldans massa diablo 3 de senaste dagar, och det är kuuuul. Jag har fastnat för det. Igår åt vi Pho, nudlar med kött. Mmmmmm.

Nu ska jag lägga Chloe för nap, hörs!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress