Ann Andrist

nedräkning
Nu har jag bara 9 dagar kvar på uppercrust, 10 dagar kvar till jag åker till london och 26 dagar till jag flyttar till Seattle. Herregud vad tiden går fort! Just nu känns det som jag inte villl åka härifrån längre för jag har träffat så många bra fina människor dessa tre månader. Men jag har mycket kul att se framemot så det får gå bra :).
 
Idag var jag uppe innan 4, efter jobbet åkte jag hem till Emma som skulle med tåget till Stockholm så satt där ett tag och pratade , sen gick vi till tåget och sa hejdå. Jag gick hem och däckade i sängen, tog en liten springrunda och nu har jag nyss duschat. Nu ska jag till Mcdonalds för att äta glass (enda som jag kan äta där sen jag blev matförgiftad av en kycklingburgare) och sen jobba tidigt imorgon igen!
 
Åh tänk snart bor jag i USA igen. Home sweet home :D
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress