Ann Andrist

Fredag!
Fredag och jag jobbar sent, känns lite jobbigt att bara sitta och vänta på att få börja jobba, men men jag har ju hunnit med lite grejor nu på morgonen. Var ute och sprang, gick från 16 grader till 20 på typ 15 minuter så jag höll på att avlida :P kom hem och käka frukost, prata med Rebecka lite som är i Sverige, kolla upp visum grejor (börjar bli väldigt nervös) men försöker att inte tänka på det mer än nödvändigt.

Hoppas de blir en lugn fredag på flygplatsen, vilket jag tvivlar på. I helgen åker de flesta hem här i kollektivet, så de blir jag och Pär. Mysigt :)
Förresten, jag har vart ledig en dag denna månad så känner mig rätt sleten nu! Men en månad kvar!!

Nu ska jag ta och äta lite rester från raggmunken igår, och sen kanske ta och väcka detta sovande hus :P

Haaaade :)
Pappa

Är du nervös för skolstarten?

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress