Ann Andrist

härliga fredag!
Igår var jag hos Rebecka efter jobbet, vi lagade lax och potatis med gräddfil. Det blev de för lax är väl de som är rätt så billigt att köpa här i Norge och vi är fattiga. Åh vad de hade vart skönt att få min lön nu, men två veckor kvar.. Då blir de gött kött :D hoppas jag får jobba lika mycket av den resterande tiden som är kvar, ser inte ut så på schemat för tillfället men ska försöka fixa de :)

Idag blir de jobb kl 12, kommer va supermycket att göra ikväll, härliga fredag. men då går tiden fort iaf.

nu blir de frukost efter en liten springrunda, är nästan ensam hemma idag, alla andra jobbar och är påväg till Sverige!
Förresten så boka ja min flygbiljett till Sthlm igår, 6e augusti åker jag och Rebecka (300 kr bara)!! superbilligt.
sen blir de camping och bröllop, härligt :D

hade fint!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress