Ann Andrist

hemma
Nu är jag hemma igen i Kholm.. I ett tomt hus. Rätt så skönt efter ett par hektiska dagar, Ida kom och hämtade mig på skavsta igår tacktack :)

Idag har jag packat upp, det mesta iallafall, kastat kläder och ska ge bort massa. De här är de bra med att åka bort, jag köper nya finare grejor coh när jag kommer hem har jag storrensning i garderoben ;)
Sen håller jag på att tvättar en maskin med kläder, jag har bastat och nu har jag precis ätit frukost, knäckebröd med ost och en med ägg. Jag kommer äta upp hela osten här, jag har saknat de så sjukt mycket.

Idag ska jag nog träffa Theres och mormor, de är på IKEA så ska ringa dom senare. Mummo ville ses så om jag hinner ska jag ta en sväng dit, Tuula är där med. Imorgon kommer Madde, åååh så mysigt :D ser framemot de jättemycket. skönt med sällskap här!

Tisdag får jag träffa dexter!!!! AH :D
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress