Ann Andrist

Imorgon bär det av!
Nu har fina familjen precis åkt hem till Katrineholm. Vi har ätit påskmat och kladdkaka och ännu mer påskgodis! Fortfarande mätt så ikväll blir det bara mackor eller nåt till middag.
 
Jag har haft det helt underbart hos Linda och Teo (och Dexter.) vi har ätit god mat och myst massor. Tv kvällar i soffan och lagt oss tidigt, t.o.m somnat i soffan två kvällar, haha. Så nu känner jag mig utvilad och redo för nya äventyr :) 
Har nyss skrivit ut mina boardingpasses, imorgon går flyget kl 14.20 från Arlanda och jag landar i Seattle 17.45. Hoppas jag kan sova lite på planet iallafall, vilket jag tvivlar på för jag kommer vara så exalterad :D Imorgon får jag se min familj på andra sidan jorden igen! :)
 
 
Nu ska jag gå och njuta av sista kvällen här, packa lite kläder som jag har tvättat så de inte luktar spyor ;)
 
Ha de fint så hörs vi när jag är på andra sidan jorden :D Hojhoj!
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress