Ann Andrist

Bröllop på G
Fredag! Denna vecka har gått fort, men har hunnit med allt jag velat göra. Skickat in alla papper till USA, fixat pass, ringt CSN och umgåtts med vänner. Idag har jag hälsat på pappa och Sarah på sjukhuset, kopierat papper och nu har jag bokat biobiljetter till mig och Lucas ikväll - fast and the furious 6, hans födelsedagspresent från mig :)

Har packat väskan också tror jag, är väl inte helt färdig men imorgon kommer alla gäster och jag ger bort mitt rum så bäst att få allt ner idag.

På måndag kl 12 börjar jag jobba iallafall, så på söndag bär det av till norge med Pär. Har ingen bil denna gången, så i år blir det till att cykla oavsett väder (ibland buss då såklart) fast det gå rju tyvärr inga nattbussar när man börjar kl 3 på natten.

Ikväll kommer Linda och Teo, och lilla dexter såklart :) de ska sova hos mummo. Imorgon börjar bröllopet kl 4 så vi har hela dagen att umgås :) ska bli mysigt!

Hoppas allt ä bra med er, jag är glad jag :)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress