Ann Andrist

Thanksgiving

Idag ä de ett år sen som jag såg min farfar för sista gången.. Det är så sorgligt att behöva tänka så, men detta var en riktigt bra dag med thanksgiving middag, hela familjen samlad. Mummo och farfar åkte hem tidigare för farfar blev riktigt trött, och jag kramade honom men önskar jag kunde sagt något mer. 
Det hemskaste är att när jag kom hem över jul, så var jag glad över att få se alla, och så var i hemma och fixade på julafton och pappa skulle hämta skinkan. Han åkte till Mummo och farfar där de var ute och fixade, och han fick skinkan av farfar. 2 min efter pappa åkt därifrån föll farfar ihop.  Detta gör fortfarande ont att tänka på, när vi åker till sjukhuset, så ser vi ambulansen utan ljusen på så visste direkt... Vi kom till akuten där de beklagade direkt de såg oss..jag bröt ihop direkt. Jag gick och ringde Linda och berättade. Detta är så hemskt att tänka på, men skönt att skriva om. Jag saknar farfar varje dag, tänker på honom minst lika mycket som mamma. Han har vart så stor del av vårt liv, och har lärt oss så mycket.

Men iaf så är de thanksgiving idag, jag ska upp nu och äta frukost och sen blir de att äta massa mat :D



Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress