Ann Andrist

Halloj
Oj oj vilka två hektiska veckor det har varit. Brandt kom ju samma dag som möhippan var och efter det så har vi spenderat varje vaken och sovandes minut tillsammans :P Det har vart riktigt bra och lärorika 10 dagar som har vart här. Vi har vart i Älmhult, Karlskrona, Stockholm, Julita, Vingåker och ja lite i katrineholm. Det har vart fullt upp hela tiden, vi har nog bara haft en heldag hemma så då cyklade vi runt lite vid Djulö kvarn och kollade runt. Han har lärt sig rätt så mkt svenska, och han vill lära sig mer!

Idag är det exakt två veckor kvar i Sverige, och jag ska umgås med massa människor och släktingar innan jag åker hem. :) Mina sista dagar kommer ja spendera i Sthlm med Linda och Dexter och Teo, som vanligt :) Mysigt!

Träffade även Anna idag, vilket va superkul. vi tar årsuppdateringar när jag är i Sthlm ;)
Nu ska ja lägga mig, imorgon ska ja upp och dra ut 1 av 2 visdomständer, uffamej jag är nervös.

Nej, godnatt!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress