Ann Andrist

Ouch
Sådär, en tand borta och gu vad skönt de känns. Fick kolla på den efter de tagit ut den och ja, de va ett stort hål och helt sne och vass var den. Den har ju skavt mot min kind rätt så länge! 

Men iaf så gjorde de inte så ont som ja tänkt mig, de la först på nån salva, och sen tog de spruta (de bad mig blunda för den va så stor :p) och det gjorde väl lite ont. Men sen börja de dra och de knakade och ja mest gjorde det väl ont i kinden för deras verktyg skavde emot. Men efter ett par minuter lyckades de få loss den. Jag tror att jag är för bestämd för att ens tänka att det får göra ont, jag var så bestämd att den skulle ut så de va inga problem. 
Nu är bara min kind helt bedövad och jag slutade precis blöda så ja slipper bomullstussarna. Måste vänta 2 timmar innan man kan äta o dricka. 

Nästa tand blir den 4e, dagen innan de så ska ja till Liseberg också :)) woho! 

Nu ska ja läsa min bok i solen och njuta av tystnad :D
Jag saknar dock Brandt redan efter en dag!



Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress