Ann Andrist

Betygen satta
Ahh så nu var betygen satta och jag behöver inte oroa mig över det längre. Matten gick ju långt över förväntan! Man skulle ha 2.5 för att klara kursen och jag fick 3.7! 4 är det högsta man kan ha. Så det känns sjuuuukt bra!!! Matten är det jag har haft det jobbigast med. Så sista provet lär väl ha gått rätt så bra tror jag :P. Jag behövde verkligen denna quarter, den förra innan sommaren var rätt utsagt hemsk. Skitsvåra klasser och ja, jag var rätt så nere som person. Och med det kom ju dåliga betyg som drog ner mitt gpa väldigt mycket. Men nu tänker jag att då kan det bara gå bättre från det, och det gjorde de! Nu är jag riktigt taggad på skolan igen (och jag slipper matte!!!) att ha brandts stöd hjälper mig sjukt mycket, det kanske var det som saknades ;P.

Imorgon bär det av till whistler, vi åker nån gång innan lunch så ikväll blir det packa! Men först ska jag till skolan och jobba, woho. 

Veckorna som kommer är rätt så fullbokade, orientitionweek, omak, jul, nyår och massa julklappsshopping! 
Nu ska jag packa ihop grejor  innan ja tar bussen till jobbet!







Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress