Ann Andrist

Bra dag
Idag var en riktigt bra dag! Imorse betalade jag tuition till skolan, 22,000 kr fattigare.. Men ja, so far so good. Sen hade jag möte med en advisor för att göra upp en plan för resten av min tid på den skolan.. Pratade om vad jag har planerat med min framtid.. Riktigt bra är hon. Jag har två matteklasser kvar, och sen är det massa andra grejor jag måste klara av, men nästa höst tar jag mina sista klasser. Det blev en quarter längre, för mina matteklasser är inte värda några kredits.. Måste börja kolla in Universitet också!

Annars så har jag umgåtts med Hanna idag, sen åkte jag och färgade håret! Gjorde bara en partial idag, så färgade utväxten typ :P Ska färga innan jag åker hem igen. Längtar till Sverige, varje dag!

Solen sken och det var ca 12 grader idag, riktigt vårväder, vilket har haft sjukt stor påverkan på mitt humör!

Nu ska ja lägga mig, resten av veckan är fullbokad med massa kul :) En mindre stressig vecka, jämfört med förra veckan! godnatt!

haha askul har jag haft..
 
Pappa

Jag trodde du gillade vintern. Än är det inte vår. tuition?

Svar: Jag gillar vintern, fast sommar och sol är ju lite skönare ;) men här i Seattle är vintern bara grå och kall.
Tuition är avgiften man betalar till skolan varje quarter..
Ann Joona

Pappa

Ojdå. Det ska stå. Vad är tuition?

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress