Ann Andrist

mitt första B...
Två prov senare och jag är helt slut. Sitter hemma och har rensat massa papper och grejor! Skönt.
Nu ska jag bara plugga på nästa prov på fredag! Imorn blir det jobb, och plugg hela dagen.

Fick resultat ipsykologin nu, jag har fått mitt första B- :( känns riktigt surt.. Men jag har kämpat sjukt mkt, kom bara inte på nån bra teknik att plugga på prov tror ajg mitt största problem var. Jaja, ett B har väl ingen dött av. Ingen aning hur jag ligger till i de andra klasserna heller..Men det ska bli skönt att komma hem i sommar (på onsdag!!!) och få andas ut och inte känna press.

Nu ska ja vila hjärnan lite så jag orkar plugga ikväll. Otaggad till tusen, och avundsjuk på rebecka :P
Silje

En B er også kjempe bra Ann!;) ikke noe å være lei seg for, selv om det er litt surt der og da:)
Lykke til med siste også ses vi snart i hærlige "Nårje"

Pappa

Vadå, B, det är väl bra. Har du satt för höga mål? Var glad att du klarar dig så bra. Vad skönt det ska bli och träffa dig igen snart! :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress