Ann Andrist

Härlig Måndag.
Oj vilken bra Måndag! Vilken skillnad det är nu när jag inte jobbar, jag slutade kl 12 och efter det så satt jag och pluggade ett tag. Sen så cyklade jag hem, i solen och satt och pluggade lite mer.

Jag tog tjejerna till parken och satt och njöt ännu mer av solen! Nu sitter jag och pluggar, fick ett mejl av läraren om att vår läxa ska vara inlämnad imorgon. Opps, missade det helt så nu sitter jag med den :P

Jag ska bara jobba halva tiden nu, vilket kommer va helt underbart! Jag kommer ha ett liv igen, har vart så sjukt stressad sista tiden... Men nu kommer de bli bättre!
Brandt är påväg hit, så lär väl inte sitta sålänge till :) Hoppas allt ä bra hemma!
Saknar er i Sverige, en månad och 12 dagar kvar tills jag kommer hem!


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress