Ann Andrist

My hero.
Idag hade jag en presentation i min public speaking klass vilket gick över förväntan! Jag var sjukt nervös först men sen släppte det när jag väl stod däruppe och kolla ut på klassen, de känns som att de hat blivit mina vänner på nåt sätt så de var enklare att öppna upp för dom nu.

Jag döpte min historia My hero. Handlade om pappa, vad har han gjort för oss i livet, hur jag har lärt mig från honom, han har skapat många av mina intressen. Viktigaste för mig var nog också att han har alltid kommit och hälsat på mig vart jag än befunnit mig i världen. 

Fick bra kritik från de i klassen, och min lärare sa att han önskat pappa var där, för "you made me feel like he was present in the room, like he was here with us today". Det var riktigt kul att höra :)

Iallafall, jag älskar min pappa och är tacksam över allt han har kört mig och hur han har uppfostrat mig. Jag hade inte vart den jag är idag utan honom. 
Jag älskar dig pappa!




Pappa

Ooooh, Ann. Vad snäll du är. Tack så jättemycket. Jag blir så rörd. Älskar dig också!
Kul att det gick så bra med ditt föredrag.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress