Ann Andrist

Färdig med min AA!
Fäääärdig med klasserna för denna quarter! Och helt färdig på North Seattle college. Tänk att jag har pluggat där i två år redan, tiden har gått så sjukt fort!

Jag ska iväg och jobba mitt sista jobbpass om två timmar, DET om nåt kommer bli sjukt konstigt. Jag har jobbat där sen mars 2014, och nu är jag färdig och har inget annat väl än att lämna pga av immigration regler. Förhoppningsvis får jag mitt work permit snart!

Mina klasser denna sommaren har vart tre av de bästa klasser hittills tror jag under mina två år. Jag har fått lära mig om en helt annan kultur (deaf culture) vilket har vart riktigt intressant, och jag har fått ett helt annat perspektiv på deras värld. Min kommunikations klass har jag lärt mig massor om relationer och mitt eget äktenskap.

På måndag börjar mina nya klasser på mitt Universitet! Sjukt att jag äntligen börjar där, jag har hittat en major som passar perfekt till mina intressent, och lärarna där är kända över hela USA inom media och journalism, så vet att jag kommer få en riktigt bra utbildining. Mina klasser är väldigt små också, eftersom skolan är relativt nyöppnad och det är bara ett plus, för jag kommer förhoppningsvis lära känna lärarna riktigt bra och ja.
Har dock bara 4 dagar ledigt, men sommarquartern som sagt är en av mina bättre quarters, och jag har inte kännt mig stressad över läxor eller prov. Det har mest känts som ledighet men samtidigt som jag får lära mig roliga ämnen :) Hade vart jobbigt om det hade vart stressiga matteklasser eller andra ämnen jag inte gillat.

Nu ska jag äta mina potstickers till lunch, sen cykla till affären o köpa lite presenter till jobbet innan jag måte lämna dom ;((

Hade på bade!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress