Ann Andrist

Måndag.
HImlans kul kväll med läxor. Min kommunikations klass har massor tills på onsdag och torsdag. Onsdag en essay på 4 sidor som jag precis började med. Så de kommer bli en helkväll imorn med. Torsdag har vi prov, så måste plugga inför det också när jag får tid. Sen måste jag hinna kolla på lectures från min Online klass.

I helgen ska vi till Omak iaf, så har 5 timmar i bilen å plugga iaf :P Men det lär bli fullt upp där, vi ska på High school reunion, Rodeo och säkert träffa släkt :) Det är riktigt mysigt där i Omak, Brandts föräldrar är så söta å snälla :)

Idag är de bara 2 veckor kvar till min nya skola börjar! Ska bli intressant att se hur de går att gå från quarter till semester system. Det är visst väldigt likt, bara att man måste vara väldigt organiserad!

Nu kommer Brandt snart hem från sin klass som han har ikväll, hans elever brukar vilja prata med honom efter klassen så han kommer nog va hemma runt 12 -.-

Nej nu ska ja väl plugga vidare, min hjärna ä för trött snart så får nog plugga imorn på mina raster mellan klass o jobb. Jag har ju bara 1.5 vecka kvar på jobbet nu, sen får jag ju inte jobba för jag är färdig på den skolan. Dumma regler.

Nej vi hörs!
Godnatt!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress